Místo luxusního hotelu kobka aneb Běžná praxe cestovních kanceláří REPORTÁŽ

Sliby vs. realita – nespočet rozdílů. Po příletu do cíle čekalo na klienty velmi nepříjemné překvapení...

K reklamaci zájezdu už každoročně přistupuje řada lidí. Ne vždy se dovolená povede k naprosté spokojenosti klienta. Někdy chybí dost teplého jídla nebo třeba nefunguje klimatizace. Ale v tomto případě se jedná už o obrovské zklamání. Na naši televizi se obrátili klienti cestovní kanceláře Globtour, kteří se cítí být podvedeni. Tvrdí, že na vysněné dovolené bydleli v mnohonásobně horším hotelu, než si zaplatili a na pláži se povalovaly střepy i exkrementy. Po příletu pak – upřímně řečeno – byli rádi, že se vrátili do České republiky. Jak zjistil reportér Zpráv FTV Prima Vladimír Procházka, prý je to u cestovních kanceláří běžná praxe. Podívejte se v reportáži, jak měla vypadat a jak v reálu vypadala zaplacená dovolená v italské Kalábrii...

CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ ONLINE Bleskové srovnání, bleskové sjednání

 

Související:

Článek

Zájezd reklamujte hned na místě, nebo nejpozději do 30 dnů po návratu z dovolené... Foto:

CO DĚLAT, KDYŽ... chci reklamovat zájezd? Mám nárok na slevu?

Plíseň na zdi v pokoji nebo koupelně, výhled do dvora místo ve smlouvě dohodnutého výhledu na moře, špinavý bazén u hotelu... Nejen to jsou věci, kvůli kterým byste se...

 

Sledujte Zprávy FTV Prima každý den v 18.55 hodin nebo kdykoliv na Prima PLAY - Zprávy

Prima Rádce je také na Facebooku. Najdete nás zde.

Diskuze

Právní poradenství
Právní poradna
Nebo volejte pište
810 811 812 info@prima-radce.cz

reklama