Skoncujte s chybami dodavatelů energií

Jistota nade vše... Foto: Jistota nade vše...Foto: RWE

Obsazené nebo časově limitované zákaznické linky, chyby ve fakturách nebo nesrozumitelné obchodní podmínky. Podobné zkušenosti mají se svým dodavatelem energií mnozí lidé. Ale vy mezi ně už patřit nemusíte!

 

Při rozhodování o dodavateli energií pro svou domácnost se mnohdy řídíme pouhým srovnáním cen. Přitom kvalita se pozná především v nabídce služeb a perfektní zákaznické péči. A právě v ní často za tradičními společnostmi malí dodavatelé energií zaostávají.

I to se stává...

Častým nedostatkem jsou nepřehledné obchodní podmínky, chyby ve fakturách nebo špatně nastavené zálohy. Kromě zbytečného papírování a vyjasňování si nepřesných údajů ale zákazníky trápí i jiné problémy. Pokud se chtějí svému dodavateli dovolat a problém vyřešit, zákaznické linky jsou často obsazené a obsluha časově omezená.

Tradiční jistota

To se u tradičních dodavatelů energií nestává. Například na zákaznickou linku RWE se dovoláte bez problémů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Případně lze využít i jinou formu kontaktu, jako je například e-mail, Facebook nebo Skype. A pokud upřednostníte osobní kontakt, čeká na vás v případě RWE celkem 29 zákaznických center po celém Česku.

Chcete-li tedy mít pocit, že si vás dodavatel elektřiny a plynu váží, přejděte k RWE a získáte nejen férové podmínky a ceny, ale hlavně vyladěný zákaznický servis.

Je to přitom snadné – nemusíte řešit složitou administrativu a navíc teď dostanete skvělý dárek – kredit až 600 Kč na volání s RWE Mobil. Stačí přinést ukázat aktuální smlouvu a fakturu od stávajícího dodavatele do nejbližšího zákaznického centra RWE a kredit je váš. Pokud navíc k RWE přejdete s elektřinou i plynem, můžete získat i vysoký finanční bonus až 2 200 Kč.

Podrobnosti najdete na www.rwezlevnuje.cz nebo na telefonním čísle 800 393 393.

 

Komerční sdělení

Diskuze

reklama