REPORTÁŽ: Nový obchod ve městě? Ne, to jen "šmejdi" mění taktiku

Obchodníci, kteří získali nechvalně známou přezdívku "šmejdi", se snaží lákat lidi na své prezentace jinak. Namísto barevných letáků, kterými zvou na všemožné velkolepé akce, teď stále čatěji rozesílají pozvánky, které se tváří daleko seriózněji.

Snaží se například vzbudit dojem, že se ve vašem okolí otevře nový obchod. Na jednu takovou akci se nechal "nalákat" i náš zpravodajský štáb. Jak to dopadlo? Uvidíte v reportáži Moniky Zajícové.

Situaci komentuje Jan Řezáč, ředitel ČOI pro Plzeňský a Karlovarský kraj, a Lukáš Zelený, vedoucí právního oddělení dTest.

Slevy až 80 % Móda, krása, elektronika, cestování, hračky pro děti, nábytek a spousta dalšího zboží. Objednávejte právě teď za neuvěřitelné ceny.

Další nekalé praktiky – buďte obezřetní:

Článek

Místo masopustu prezentace nádobí Foto: Zprávy TV Prima

REPORTÁŽ: "Šmejdi" ještě neskončili. Co si vymysleli tentokrát?

Další případ podvodných prodejců, kteří se zaměřují hlavně na seniory. Tentokrát lákali na masopusní hody. Místo toho pak lidem nabízeli předražené nádobí... Více v ...

Článek

Podpis! Foto: thinkstock.com

Nezvaná návštěva: Podomní prodejci za dveřmi? Raději neotvírejte!

S "velmi výhodnou" nabídkou teď přicházejí hlavně zástupci energetických společností. Nebo se tak někteří z nich alespoň tváří. Rozeznat podvodníka a skutečného prodejce ...

Článek

Podomní prodejce Foto: thinkstock.com

Místo kontroly plynoměru změna dodavatele. Jak ještě umějí klamat podomní prodejci?

Chodí od domu k domu a lákají na výjimečnou nabídku. V horším případě hrají divadlo a lžou lidem do očí. Ale pozor, na podomní prodejce si mohou hrát i nebezpeční lupiči! ...

Prima Rádce je také na Facebooku. Najdete nás zde.

Diskuze

reklama