Ideální banka 21. století: K vítězství mu pomohly znalosti bankovnictví

ING Express Foto: ING ExpressFoto: Efma

Ideální banka v roce 2020. To je téma, na které mohou soutěžit studenti středních a vysokých škol. Zúčastnit se soutěže je přitom velmi jednoduché. Stačí zaslat svou práci v písemné, filmové či obrázkové podobě na mailovou adresu organizátora.

 

Ideální banka v roce 2020. To je téma na které mohou soutěžit studenti středních a vysokých škol. Zúčastnit soutěže je přitom velmi jednoduché. Stačí zaslat svou práci v písemné, filmové či obrázkové podobě na mailovou adresu organizátora.

Současný ročník soutěže studentů středních a vysokých škol je již sedmý. V předchozích šesti ročnících si tak vítězové odnesli za svou snahu a schopnosti výhry přesahující dvacet tisíc korun, nebo získali výhry ve výši kolem deseti tisíc korun v případě obsazení dalších míst v pořadí. K vítězství stačí přitom především snaha, zajímavý nápad a určité znalosti bankovnictví či finančnictví a to třeba i z praktického života.

Druhý ročník soutěže vyhrál student Michal Obrázek, který ve své práci ukázal, že mu k sepsání kvalitní práce pomohly široké i podrobné znalosti bankovniství a bankovních produktů, které dokázal s ohledem na praktičnost a využitelnost vypilovat téměř k dokonalosti, stejně jako ideální přístup ideální banky.

Seznámit se s vítěznou prací prvního ročníku naší soutěže můžete na následujícím odkazu: 

VÍTĚZNÁ PRÁCE 2008 - Obrazek Michal

Autor práce mimochodem ideální banku popisuje:  

"Ideální banka je místem bez poplatků s širokým portfoliem produktů a služeb, které lze klientům ušít na míru. Banka také zvýhodňuje dlouhodobé klienty, čímž oceňuje jak, moc si jejich věrnosti váží. Pro vlastní potřeby zavedla tzv. Index loajality, který sleduje u každého klienta. S rostoucí dobou, po kterou klient bankovních produktů a služeb využívá, jejich množstvím, ale také jeho spolehlivostí při splácení (apod.) roste i Index loajality. Klienti s vyšším Indexem tak mohou využívat výhod, která banka následně nabízí. Jde zejména o poskytnutí vyšších úvěrů nebo zvýšení úrokové sazby z termínovaných vkladů." 

Zajímavé je, že i práce souvisí s dobou ve které vznikaly. Můžeme tak postřehnout, že mnoho nápadů a představ, které v době vzniku práce nebyly běžné, jsou dnes standardem. I to vypovídá o tom, že bankovní služby a přístupnost klientům se velmi rychle rozvíjí.

Jak soutěžit?

Práce je možno přihlašovat od 1. 9. 2014 do 17. 11. 2014. Za přihlášení práce se považuje její zaslání na e-mailovou adresu soutez@bankovnipoplatky.com s uvedením jména, adresy, jména studované školy, telefonního čísla a e-mailové adresy autora práce.

Hodnotící kritéria

Hodnocení je subjektivní a porota se zaměří na vyváženost tří základních aspektů prací – originálnosti, realizovatelnosti a celkového dojmu:

  • Originalita (40 %) – nejdůležitější je samotný nápad
  • Realizovatelnost (30 %) – důležitá je i jeho realizovatelnost v praxi
  • Celkový dojem (30 %) – a také kreativita jeho zpracování

Ceny pro studenty

  • 1. místo – Cena v hodnotě 25 000 Kč
  • 2. místo – Cena v hodnotě 15 000 Kč
  • 3. místo – Cena v hodnotě 5 000 Kč

Speciální cena PRIMA RÁDCE pro výherce hlasování veřejnosti u mediálního partnera:

  • Cena v hodnotě 10 000 Kč pro soutěžícího 

Ostatním soutěžícím bude odměnou účast na originální a zábavné divadelní akci na pobočce Air Bank s herci, které známe z televizní reklamy banky.

 

KOMPLEXNÍ INFORMACE O SOUTĚŽI NALEZNETE ZDE!

 

 

Diskuze

reklama