Ideální banka 21. století: K vítězství jí stačil nápad a představivost

Inovace banky podle ING Foto: Inovace banky podle INGFoto: Efma

Ideální banka v roce 2020. To je téma, na které mohou soutěžit studenti středních a vysokých škol. Zúčastnit se soutěže je přitom velmi jednoduché. Stačí zaslat svou práci v písemné, filmové či obrázkové podobě na mailovou adresu organizátora.

 

Současný ročník soutěže studentů středních a vysokých škol je již sedmý. V předchozích šesti ročnících si tak vítězové odnesli za svou snahu a schopnosti výhry přesahující dvacet tisíc korun nebo získali výhry ve výši kolem deseti tisíc korun v případě obsazení dalších míst v pořadí. K vítězství stačí přitom především snaha, zajímavý nápad a určité znalosti bankovnictví či finančnictví a to třeba i z praktického života.

Stačil neotřelý nápad...

První ročník soutěže vyhrála studentka Hana Karolína Kobulejová, která zvítězila se svým nápaditým textem svého popisu ideální banky 21. století. Ocenit můžeme nejen nápad, ale i invenci a příjemný písemný projev.

Seznámit se s vítěznou prací prvního ročníku naší soutěže můžete TADY: VÍTĚZNÁ PRÁCE - Kobulejová Karolina

Nechte se inspirovat

Můžete se tak inspirovat nejlepšími pracemi minulých ročníků, které vám budeme v průběhu soutěže přinášet. Kvalitní inspirace je velmi důležitá a může výrazně rozhodnout o vaší úspěšnosti či neúspěšnosti v soutěži. V každém případě je však třeba se zúčastnit.

"Ocitám se v prostorách banky. V prvních vteřinách se rozhlédnu kolem sebe. Za bezbariérovým přístupem se nachází moderní prostředí, celé kontroverzně laděné v barvách loga. Čisté a vkusně zařízené, s malou fontánkou uprostřed a uklidňující zelení. Moje neblahé pocity jsou jako mávnutím kouzelného proutku v momentě pryč. Vstoupila jsem do míst, kde se cítím příjemně, kde ze mne takřka padají všední starosti..."

Nápady, které současné banky zrealizovaly

Zajímavé je, že i práce souvisí s dobou ve které vznikaly. Můžeme tak postřehnout, že mnoho nápadů a představ, které v době vzniku práce nebyly běžné, jsou dnes standardem. I to vypovídá o tom, že bankovní služby a přístupnost klientům se velmi rychle rozvíjejí.

Jak soutěžit?

Práce je možno přihlašovat od 1. 9. 2014 do 17. 11. 2014. Za přihlášení práce se považuje její zaslání na e-mailovou adresu soutez@bankovnipoplatky.com s uvedením jména, adresy, jména studované školy, telefonního čísla a e-mailové adresy autora práce.

Hodnotící kritéria

Hodnocení je subjektivní a porota se zaměří na vyváženost tří základních aspektů prací – originálnosti, realizovatelnosti a celkového dojmu:

  • Originalita (40 %) – nejdůležitější je samotný nápad
  • Realizovatelnost (30 %) – důležitá je i jeho realizovatelnost v praxi
  • Celkový dojem (30 %) – a také kreativita jeho zpracování

Ceny pro studenty

  • 1. místo – Cena v hodnotě 25 000 Kč
  • 2. místo – Cena v hodnotě 15 000 Kč
  • 3. místo – Cena v hodnotě 5 000 Kč

Speciální cena PRIMA RÁDCE pro výherce hlasování veřejnosti u mediálního partnera:

  • Cena v hodnotě 10 000 Kč pro soutěžícího 

Ostatním soutěžícím bude odměnou účast na originální a zábavné divadelní akci na pobočce Air Bank s herci, které známe z televizní reklamy banky.

 

KOMPLEXNÍ INFORMACE O SOUTĚŽI NALEZNETE ZDE!

 

 

Diskuze

reklama